Pappa 60 år!!

Grattis älskade pappa, 60 år! Vi firade igår inne i Göteborg med en tripp till Naturhistoriska (skulle varit Liseberg men det regnade då och då och stormade ordentligt och med en febrig Elma vågade vi oss inte på det) och god middag på Hotell Opalen.

Vi startade vår dag uppe på mammas och pappas hotellrum. Ja, de hade nog blivit lite uppgraderade, precis som det ska vara när man fyller 60 år. Kolla in utsikten! Vy mot Korsvägen/Liseberg.



Inget för den höjdrädde, men även min käre man fixade det alldeles utmärkt :)



Klubben för inbördes beundran? ;) Mamma och syrran.



Jubilaren med alla (just nu födda) barnbarn.



Snacka om att pappa och pojkarna är lika, särskilt pappa och Wilmer. Men kolla in ögonen, precis samma färg hela vägen :)



Vi ska skåla jubilaren. Kolla in Elmas min ;) Jag har naturligtvis alkoholfritt bubbel.



Kan inte göra så mycket åt knubbsäls-looken tyvärr..



På Naturhistoriska stötte vi på en jättelik elefant!



... och Totte.



Mamma var vacker på middagen, som vanligt.



Liksom Elma och moster. Och alla andra också såklart.



Snacka om att äpplet inte fallit långt från trädet liksom.. Pappa och Wilmer. Humle och Dumle :D



Jag tror att pappa blev glad för presenterna, en nöjesresa med beatleskonsert i Stockholm och en flaska av hans favorit Whiskeyglögg.



Grattis pappa, vi älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0