Helgens bravader

Helgen har varit underbar - och alldeles för kort. Som vanligt ;)

I fredags hade vi lite mys och såg på Let's Dance och bara tog det väldigt lugnt. På lördag morgon åkte T till jobbet (och jobbade lördag för andra helgen i rad för att kunna vara hemma mer när vi ska renovera) och mina föräldrar kom till oss. Så här glad var Elma typ hela dagen när mormor och morfar var här!



Kunde inte låta bli att ta med bilden nedan. Klockan började närma sig 14.00 och det var nog dags för morfars tupplur... ;p



Så dokumenterade jag Elmas rum... Nästa vecka (nu på fredag!) får vi ju nyckeln och sista helgen i februari går flyttlasset. Måste ju ha en ordentligt kort på hennes första och alldeles egna rum.



Idag var vi och hälsade på min kompis L som fått en liten dotter! Hon går fortfarande under namnet Lillan och hon är bara såååå mysegossig!







Och idag övertalade jag Elma för första gången att testa sina mockasiner. Hon har ju TOTALvägrat att ha på sig såna men så idag - voilá! :D




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk att mockisarna kom på

innan de blev för små!

2011-01-23 @ 19:52:28
Postat av: Sara

Å Lars-Börje! Rolig bild :)

Jätte fint foto på dig och Elma ovanför soffan också, vart är det gjort?

2011-01-24 @ 11:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0