Model lab

Idag har jag och Lisa fått vara modeller för en dag! På schyssta Model lab var vi och blev sminkade och fotade. Riktig lyx som vi naturligtvis egentligen inte hade råd med ;) Lisa fick massvis med bra bilder och då jag tyvärr fick med hennes bilder hem och hon mina, kan jag bara visa några av hennes, men de blev sååå fina! Dessa tre nedan är några av mina favoriter och de fyra jag fick med mig hem (ja, Lisas hem då) på en skiva får jag visa nån annan gång.

I morgon blir det Ullared, tyvärr blev mitt sällskap magsjukt så det blir till att köra själv. Har ringt flera men ingen verkar kunna. Om nån ser detta och vill åka med så drar jag före sju i morrn för att hinna dit innan de öppnar, så holla' om ni vill med ;)



Kolla ögonen! Helt fantastisk och jag älskar spegelreflektionen..



Grrr! "touch me tiger..." :D



Gammaldags romantisk.. Underbar bild tycker jag. Du är så fin gumman!

Så mina bilder får ni se nån annan dag. Nu är det snart dags för sängen om jag ska orka upp tidigt i morrn. Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack gumman!

Berättade för Magnus igår vad det kostade. Han var mindre road med blev i alla fall inte skitförbannad!

Tack för en kul dag! Kram!

2011-01-09 @ 16:08:31
URL: http://gosesnuttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0