Kulmården!

Vi har varit några underbart sköna dagar på Kolmården och kom hem igår. När vi kom hem hamnade jag på soffan (hostande och snörvlande och väääldigt gravidtrött) och detsamma hände idag. Visst, ok, jag har en liten förkylning i kroppen också men jag är så komatrött att jag inte riktigt vet vart jag ska göra av mig själv. Tur att det är semester och att vi "bara" vandrade omkring på Kolmården i två härliga dagar.


Bäst av allt var helt klart Bamses värld för Elmas del, för oss vuxna var det nog Delfinshowen (eller frukostbuffén på hotellet!). Strör lite bilder omkring detta inlägget som vanligt, så här kommer resan frn början till slut. Det allra sista minns jag dock inte eftersom jag även sov två timmar (?) i bilen på vägen hem. Gick rätt snabbt för mig med andra ord :)

















Tack alla snälla ni för lyckönskningarna med bebisen. Den lill* har gjort att jag gått upp "endast" 2½ kilo men det ser ut som minst 10 kg tycker jag när jag ser semesterbilderna! Helt otroligt vad tjock jag ser ut. Men det får man ju ta med ro, det blir väl ett antal kilo till innan det här är klart får man tro :) Nu är jag i v 16 och om nästan tre veckor är det dags för ultraljud. Ska blir underbart att få se den lill* sprattelfisken där nere i magen. Har känt lite rörelser, men om jag ska vara ärlig var nog Elma mer aktiv än denna bebben, även om jag kände denna något tidigare än Elmis. Fast man ska väl inte ropa hej i v 16 :)

Kommentarer
Postat av: Mormor o Morfar!

Ser ut som att ni hade några trevliga dagar. Ha det gott och krama Elma från oss!

2011-07-14 @ 20:29:39
Postat av: Josefin

Grattis till liten i magen!!! Så himla kul, så roligt för Elma att få ett litet syskon. Kram Josse (Från flygvaruhuset)

2011-07-15 @ 21:38:03
URL: http://www.jossemittimaten.blogspot.com
Postat av: Jenny

Är du gravid!!! Herregud här har jag missat något. Grattis vännen, fan va roligt för er. Många lyckoönskningar. Träffas snart?? Vi har semester i tre veckor..



KRAM från oss!!!

2011-07-16 @ 17:12:03
URL: http://toffnokk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0