Loppan

Det är inte lätt att vara lilla Loppan just nu. I söndags (måndags?) fick hon en allegisk reaktion igen, första gången på över ett år och det var äggen som spökade denna gången med. Jag fixade ihop en frozen cheesecake i köket och hon ville ju hjälpa till. Förmodligen flög små små partiklar i luften när jag vispade som landade på henne.. :/ Så för bara några dagar sen såg hon ut såhär:







Och igår när hon kom hem från dagis varhon klängig, gnällig och trött och sen kom prickarn, vattkoppor naturligtvis..





Inte massor med utslag än, mest på halsen och i ansiktet, men det kan komma i omgångar, står det på 1177.. Nu har pappa VABat halva dagen och jag VABar halva så får vi dela nästa vecka också. Ska försöka blogga ikväll om vår fantastiska helg på Öland, för det var verkligen nåt i hästväg! :)

Kommentarer
Postat av: Mormor o Morfar

Bra att det kommer nu! Krya på dej lilla Elma och stora kramar från mormor o morfar!

2011-06-11 @ 08:48:24
Postat av: My

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du lust så slå även ett öga på min :).

2011-07-12 @ 18:40:34
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0