The Reef

Nu är vi tillbaka i Sverige igen och sista jobbdagen på veckan avklarad. Superskönt! Trots att vi "slapp" två dagar den här veckan är jag riktigt, riktigt trött och ska gå och sova så snart jag bloggat klart :)

Bjuder på lite bilder från The Reef i Fredrikshamn, badhotellet vi var på ons-tor. Helt ok för oss vuxna och ett paradis för Elma. Maten var inte så rolig på hotellet och rätt dyr så efter att ha testat lunch där första dagen höll vi oss sedan till restaurangerna i närheten istället. Mycket, mycket bättre och mer prisvärt. Först lite bilder från båten, för Elma ha nu i två veckor tjatat om att hon ska få "åka bååt och bada i pool". "Mamma åsså bada i pool". Tror först inte att hon riktigt förstod att hon var på en båt men när vi satte oss i en fönsterglugg och kikade ut på vattnet så var det "där bor hisskarna" (fiskarna alltså), och hajarna, och pippisarna (av nån anledning?).



Så framme på hotellet blev det en snabb tupplur (Elma höll på att svimma av trötthet), en ännu kvickare lunch, och sedan - rakt ner i poolen några timmar. Såklart! Enda jag var lite rädd för att ungarna skulle tro att jag var en badboll och börja hoppa på magen ;)



Sedan fick jag vara lite paparazzi dagen därpå eftersom jag börjar känna av en liten förkylning. Så Elma och pappa fick bada i den "lila poolen" (det var olikfärgade lampor och när favvo-färgen lila kom blev Elma förtjust) och då var lyckan gjord.



Barn/bebispoolen blev ju också välbesök av oss. Pappa leker farbror Lincoln?




På vägen hem med båten igen var det en trött men relativt glad Elma. Tror hon längtade efter att få berätta om alla äventyr för kompisarna på dagis för i morse sprang hon in och slängde sig i frökens knä när T lämnade av henne :) Sötnöt!

NU mina vänner, blir det sängen. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0