Trevlig Valborg!

Har varit hos syster i dag och firat Valborg med hennes familj och några vänner. Åt grillat och jag hade med mig hallonpaj och kladdkaka. Massor med barn, så Elma hade superkul. Hon var jättetrött vid åtta-tiden så då fick det bli hemgång :)

Så var det ju häromdagen, kan det varit i fredags? Jag lade Nellie på en filt på golvet i köket. Vänder mig om och fixar med disken och hon gnäller lite men inte så farligt. Så vänder jag mig efter nån minut för det blev tyst. Då ligger ungen på mage, kloss an frysen - och stensover! Lät henne ligga (kollade andningen bara) och tog några kort för det såg så roligt ut. Hon vaknade kanske en kvart senare så det kanske inte var så himla skönt ändå ;)

Min lilla rulleboll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0