Mobilbilder

Jag har haft lite svårt att få tid att blogga det senaste, för att inte tala om att bara få fram kameran för att ta kort, men då och då har ja snäppt en bild med mobilen, iaf. Så här kommer lite bilder från det senaste, på mina älsklingar.



Min snygge Hubbie :)



Elmas hår ser så härligt ut på den här bilden tycker jag. Gullfia!



Stjäl halstabletter (?) ur min väska, strax före jul. Antar att hon snott hatten från någon stjärngosse eller så?



Pussar på bebisen i mammas mage, också någon gång straxföre jul tror jag.



Och innan snön kom var vi ute och cyklade lite med trehjulingen de fått ärva av mosters familj.



Första mobilblden på Nellie-Bus!

a.

Och min första bild på tjejerna. Står och väntar på att pappa ska köra fram bilen när vi lämnar BB.



Mina godingar!



Nellie Puh :D



På promenad med nya vagnen. Köpte en begagnad Teutonia Spritit S3 via blocket. Jättenöjd!



Sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Malin Bergkvist

åh vad spännade att få läsa om förlossningen och vad fina tjejerna är på bilderna! Lovar att vi kommer och hälsar på så snart vi fått i ordning i nya lägenheten så vi får se lilla Nellie:=)



Sköt om dig/er!! Stora kramar!!

2012-03-09 @ 23:06:28
URL: http://isabellaaurora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0