Julefrid och Nyårsfirande

Vi har haft en så fin Jul. Först hos mina svärföräldrar dagen före Julafton och sedan Julafton, Juldagen och Annandagen hos mina föräldrar. Mycket god mat, godis och tonvis med fina julklappar. Snacka om att vi är bortskämda! Vi är så otroligt tacksamma för alla fina klappar och minnen vi fått.
 
Hade så mycket fina bilder i kameran så jag får välja ut några att visa er.
 
Först på Nellie, som missuppfattat det där med att "packa för att åka till mormor och morfar" :)
 
 
 
Och sedan Julaftonen hos mina föräldrar med skattjakt för de stora, Kalle Anka på tv och en lite läskig Jultomte med mask på sig.. ;)
 
 
Mina Jultjejer! De var så himla fina! Själv lyckades jag glömma klänningen i hallen hemma så jag fick fira Julafton i jeans men det gick ju det med..
 
Sedan firade vi nyår hemma som vanligt, men i år kom mina svärföräldrar över också och vi åt himmelskt god mat, tittade på Ice Age (första filmen) och Elma, som fick vara uppe hur länge hon ville, svimmade i säng precis efter 23.00 så hon missade de flesta raketer. Hon och jag drog på oss och gick ut en kort sväng innan men vi hade inte mycket lycka på vår lilla promenad tyvärr. Nellie somnade någon gång efter 19.00 som vanligt och sov ganska gott över 12-slaget men sedan sov hon jätteoroligt, så sömnen den natten var otroligt dålig. Hon har sovit illa sedan julafton mer eller mindre så jag hoppas att det vänder snart. Fina var de iaf, i sina nyårsklänningen (efter kräkbytet på Nellie). :D
 
 
GOD FORTSÄTTNING!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0