V 22

Idag går jag in i v 22 och det börjar verligen närma sig.



Nu har jag börjat lägga på mig precis som förra gången, även på magen, höfterna och benen. Vägde mig förut och jag har nu gått upp 5 kg i vikt. Vet ju iofs varför, för det senaste veckorna har jag slarvat big times med kosten och mycket godis har slunkit ner. För övrigt går det ganska bra, kräks fortfarande på morgonen om jag inte följer mitt idiotsäkra trick (äta liten smörgås, sova 30 min, sedan borsta tänderna och starta dagen). Sist gång var lördags då jag inte hann sova efter frukosten eftersom jag ville låta T sova lite extra efter hans sena kväll som funtionär på en konsert. Då fick jag vackert återse frukosten... igen. *suck* Annars mår jag rätt fint, är trött, men inte lika trött som när jag var gravid med Elma. NU åskar det så det står härliga till så det är bäst jag avslutar inlägget. Kram!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas att du snart mår bättre. Aldrig roligt att må illa jämt :/



Du är jätte vacker på bilden, vilken härlig mage!!



Ge en stor kram till familjen från oss!!!

2011-09-02 @ 14:46:02
URL: http://toffnokk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0