v 36

Maggen i v 36:



Stor, tung, trött, ont i bäckenet. Värre än med Elma, vad jag minns. Komsi komsi, lilla du! Mamma längtar efter dig.

Igår var jag och T på dejt, det blev middag på The Dubliners (livemusik på lördagar, supernice!) och Magnus Betnérs show efteråt. Tur att det var väldigt nära mellan middagen och showen för jag var ganska stukad där ja vankade fram.

Kändes lite bättre i morses, och morgnar brukar ju vara bättre, så Lisa och jag åkte till IKEA en liten sväng och sen åkte vi på bio, på Breaking Dawn, del 1. Jag har ju läst twilightböckerna så det var kul att se att de varit väldigt trogna boken på de flesta punkter, för sista boken är helt klart den bästa i serien. Lättsmält underhållning egentligen, men jag satt ju och snyftade mest hela tiden, hormonkänslig som man är.. Lisa tyckte nog jag var supertöntig, och i så fal håller jag med ;)

Under tiden fick Elma gå på Mora Träsk med pappa och farmor! Snacka om stor grej, hon har pratat om det i flera veckor nu innan. Hon satt och dansade med och var supergullig som vanligt i sin Bamsetunika och tajtsen. Det var ju inte ett barn där heller, om man säger så :) Check it out:



Hon sa tydligen på vägen dit att "Mamma inte med och dansa. Mamma ont i magen.". Det visar ju om nåt på att det märks att man har ont, för det är ofta jag får säga till henne nu att hon får hålla mig i handen istället för att gå upp för trappan osv, för mitt bäcken fixar inte ca 15 kilo till på det jag redan har. Så hon hade en poäng, även om jag hade det riktigt bra på bion samtidigt som de var i Träsket ;)

Fick lite film på när de dansade också men har aldrig lagt upp nåt videoklipp här på bloggen. Nån som vet hur man för som vill dela med sig?

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0