Ullaredsshopping och v 29!

Så går man in i v 29 idag. Känns som att vecka 30 är en milstolpe och jag längtar. Det är tänkt att jag ska arbeta exakt två månader till och gå hem 16 december. Hoppas att jag orkar dit, just nu känns det så iaf :) Särskilt med tanke på veckan som kommer, jag jobbar mån-tis sedan åker vi till The Reef och badar med Elma ons-tor och sedan jobbar jag fredag. Skön vecka med andra ord! Ska bli jättekul att få göra nåt med bara T och Elmis så här före Skrutt kommer.



Ignorera att tröjan ligger konstigt i ryggen, det är ingen gravidtröja. Fick pengar av snälla svärmor och svärfar och svärmors föräldrar så jag var nere på stan idag själv en stund och köpte lite kläder. Känns underbart att få köpa lite nytt och fint nu när man börjar matcha en babyval i vikt! :)

Nu är det bäst jag slutar, blogg.se verkar protestera högljutt mot varenda tangentslag och jag själv är supertrött. So long!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hallå! Vad är "the Reef" för något? Ha det skönt iaf!

2011-10-17 @ 11:53:28
Postat av: Anonym

Sara: The Reef är namnet på gamla badhotellet i Fredrikshamn. Själva äventyrsbadet är omgjort men hotellet är det samma.

Syrran: Skönt med lite lyx! Men du skrev inget om Ullared



Kram

2011-10-17 @ 20:52:17
Postat av: Sara

Aha...låter härligt!

Ja, jag saknade också text om Ullared?!

2011-10-18 @ 19:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0