v 27

Har arbetat i trädgården hela dagen och är totalt slut. Har osköna sammandragningar och ska bara gå och lägga mig men ville slänga in ett snabbt blogginlägg först.

Kaggen:



Och resten av familjen:





Jättetack till svärisarna som hjälpte till att greja och rensa i trädgården och passa Elma nästan hela dagen!



Här är vi nästan klara med uppröjningen på framsidan och Elma är jättenöjd som får åka skottkärra :)

I morrn - jobb igen som vanligt. Så länge jag har ett att gå till får jag väl vara nöjd, får se om jag får några mer besked i morgon om ev omplacering (blivit uppsagd tillsammans med en massa kollegor pga arbetsbrist.). Men det vet jag ju inte mer om nu, så jag tänker bara försöka släppa det och tänka framåt på bebis och familjen, för just nu känns det supersugit ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det var tråkigt att höra om jobbet, hoppas att det löser sig på bästa sätt. Men magen är lika fin som alltid =) Vi får verkligen försöka träffas vännen, när du orkar och kan. Många kramar på dig från Jenny, Belle och Peter

2011-10-03 @ 18:41:27
URL: http://toffnokk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0