v 26

Efter en supermysig helg med färre sammadragningar och härlig shopping (bl.a. nya skor OCH stövlar till mig för 450 pix sammanlagt!!) är jag nöjd med trött. Fick en bra shoppingrunda och fika med min gamla kompis Lina och hennes sockersöta dotter Clara på lördagen också. Sedan dess har Elmis knappt slutat prata om Lina. Det är Lina hit och Lina dit. "Lina åka hem". "Elma åka med Lina." "Fika med Lina". Hon blev kort sagt väldigt poppis hos min tvååring :D Idag har jag budat hem tre par stövlar och har ögonen på en Fixoverall till Elmis på tradera. Hoppas att de är lika fina som de ser ut när de kommer.

Bjuder som vanligt på magbild från i eftermiddags.



Coolaste tröjan. Det står "Handle with care - fragile - thank you" Precis så som jag vill att det ska vara. Mer en påminnelse till mig än till någon annan förstås, jag måste ju ta hand om mig själv för att ta hand om bebis. Tack svärmor och svärfar för den fina tröjan från Lundmyr of Sweden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0