BF+5

Nu har jag gått över lika mycket som Elma kom tidigt. Sucks bigtimes alltså..

Men jag vaknade kl 07.00 (av att T ropade MAAAMMMMAAA från Elmis rum) och hade ont i magen. Sprang på toa men hade fortfarande ont efter trycket lättat lite så det var nog en värk. Fortsatte en bra stund men lugnade ner sig lite när jag suttit i soffan med Elmis och kollat på dinosaurietåget en stund :) Så när T åkt och lämnat Elma på dagis ("Vill inte åka till dagis mamma!" Hon kände nog på sig att det var nåt) drog jag på mig regnjackan och tog en snabb promenad. Men blåst, regn och sju grader gjorde att den ine bev så lång. Och så fick jag faktiskt lite ont igen också.

Så nu får jag väl vila och bada så får vi se om det stannar av eller drar igång, just nu känns det som det kan gå åt vilket håll som helst. Keep your fingers crossed!

----------------------------------------

Uppdaterat 20:11

Ingen bebis minsann. Värkarna stannade av på f.m. och jag fick huvudvärk istället.. Inte den typenav smärta jag ville ha direkt.. Så ingen bebis idag heller, verkar det som. Ska lägga oss nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0