Ska INTE bli sjuk!

Vaknade i morse med lätt halsont och huvudvärk. Jättehängig på jobbet men jag VILL inte bli sjuk! Dels vill jag gå ut med Thesen och slå klackarna i taket i morrn, och dels har jag ju nya flygledartester på onsdag. Och - jag lovar - då MÅSTE man vara i toppform, testerna är dösvåra.

Ska gå och lägga mig typ NU, så jag blir frisk, eller rättare sagt, inte sjuk, för sjuk är jag ju inte än. Nej, nej, nej! ;)

Ok, jag vet att jag är schitzo, ska sluta skriva nu så jag inte skrämmer er. *flina*

 Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Petra

ååhh jag är också DÖ förkyld... tyvärr kan jag ju inte bara gå å lägga mig rätt upp o ner....en liten detlaj när man har barn ;-)
ska på 70-års fest på Lane Loge idag HAHA! snacka om att få slå klackarna i taket! hihi PUSSA

2007-09-08 @ 09:42:16
URL: http://petraodaniel.blogg.se
Postat av: Petra

koftan skulle aspelut passa dig, vill också ha en locktång modell större, för glammigare barr! puss

2007-09-08 @ 10:23:35
URL: http://petraodaniel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0