Fölsedag!

Ville bara visa en sak jag fick på min födelsedag. "Svärmor" hade beställt en sminkväska jag spanat in länge på www.bluebox.se - världens bästa presentaffär på nätet.



Visst e den retro-cute? I love it! :D

Och den här skulle jag vilja ha (nu när jag har tassat runt lite mer på bluebox)



Ett helt eget shoe shine kit! Får önska mig i julklapp. Men den klart bästa presenten fick jag ju från världens bästa pojkvän - en julshoppingresa till London i början på december där vi bor på fint hotell, Shoppar (såklart!!), går på Jamie Olivers restaurang Fifteen och går på musikalen "We will rock you".

Wow alltså! Best birthday ever!!

Kommentarer
Postat av: Thes

Åhhh gosch!! Vilken dag du fick darling! Det är du värd! kramelikram

2008-10-14 @ 10:39:24
Postat av: Petra Bloggar

MÄH!!! jag skrev världens längsta kommentar här förut!!! jävla teknik!!!



va?! jo jag kommer till after worken, kul! jag som hade tänkt att förpesta tillvaron för din fästman ett tag! tji fick han som slapp umgås med mig! hihi



2008-10-14 @ 21:27:56
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Jenny

Grattis på i efterskott :) Vilken härlig present du fick utav fästmannen då :P London är ju underbart!!



Jopp du får blogga lite oftare, ska själv försöka göra det, hehe.



Kram

2008-10-16 @ 13:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0