Magen

Precis hemkommen från Förlossningen, då Elma råka hoppa ner på magen när vi gosade i FatBoy'en. Fick hela henne på mig, med knäna först. Illa ont, och jag blev så chockad så jag storgrät. Stackars Elmisen blev alldeles rädd och stackars mig och bebisen med :(

Så det blev samtal till förlossningen och sedan åkte T och jag dit när han kom hem. Men allt såg bra ut, fick ta CTG och hjärtljuden var fina och jag hade inte längre några förvärkar så det såg jättebra ut. Bara blåslagen och fått två långa bristningar ungefär där smällen träffade.

Blir ordentligt med vila i morrn, ska gå upp och lägga mig med en gång. Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej gumman!



Vilken oturlig grej men turlig att det verkar gått bra. Otäckt och jag förstår att du storgrät kramar om :/



Tack för alla dina kommentarer (och herregud, tack för julkortet hon är ju så söt lilla Elma)



Jag mår helt okej, inte så koma trött som när jag väntade de andra och inte lika illamående som med Lova. Allt är hanterbart även om jag är lättgråten å så där ;-)



Är bebben tänkt till Januari? (försöker tänka 2½ vecka som du skrev haha) du får en stenbock i vilket fall va? mohahaha vi är inte lätta att ha å göra med hehe ;-)



Kramar

2011-12-20 @ 19:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0