September

Det är redan september och jag kan verkligen inte förstå vart tiden tar vägen? Barnen går (och trivs fantastiskt bra) på dagis igen, mitt jobb rullar på och Ts med. För några veckor sedan hade vi en riktig köphelg då vi åkte och köpte mer eller mindre ALLT till barnens höstgarderob (fleecetröjor, skaljackor, fodrade regnmössor och regnoveraller). Idag kommer jag och T få en liten shoppingtur för oss själva så barnen slipper sitta i bilen halva dagen.

Vi ska bl.a. åka till tårtdecor där jag ska betala kursen jag beställt och ska gå om tre veckor - sugarflowers! Ska bli sjukt kul! Så får man umgås en heldag med andra tårtfantaster också, bara det! ;)

Nu verkar nellie vara på väg att vakna så jag lämnar er med lite bilder, bl.a. från kräftskivan hos mamma och pappa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0